2013. augusztus 30., péntek

Prológus


Prológus.

Colin Rease vagyok. 19 éves. Újságírónak készülök jelenleg. Egy egyetemen tanulok. Elég ambiciózus vagyok, ha szabad ilyet mondanom. A célom az, hogy egyszer híres sztorikat írhassak egy jól menő angol lapnak. Például a The Sun-nal már régóta szimpatizálok. De egyelőre csak egyengetem a karrierem és a tanulmányaim. Egy kisebb lapnak dolgozom az egyetem mellett. Nincsenek nagy munkáim, de azt hiszem nem rossz. Viszont néhány napja, mikor bementem dolgozni ért egy ˝kis meglepetés˝.


˝Ez az ügy veszélyes, de tökéletes sztori lehet belőle. Colin, a te kezedben van a döntés. Elvállalod és belemész a kockázatba, vagy itt maradsz a poros íróasztalod mögött és piti tolvajlásokról írsz? Jól gondold meg. Vissza nem térő lehetőség..˝

Andy, a főnököm mondta ezt. Egy friss és ropogós sztorit akar rám bízni. Egy hete történt egy gyilkosság. Többen követték el, tisztázatlan okokból. Már attól kiráz a hideg, ha erre kell gondolnom. Ezen a környéken mindenki olyan ˝tiszta˝. Az emberek kedvesek és normálisak. Aztán hirtelen történik valami, és a sötétség borul ránk. Egy gyilkosság, ami rettegésben tartja az embereket. Egy gyilkosság, aminek a részleteire nekem kell rájönnöm. Egy gyilkosság, amitől ˝vörösben˝ fogom látni a világot...

4 megjegyzés:

  1. PER-FECT.
    Mikor mondtad, hogy van egy új blogötleted..Nos, be kell valljam, hogy én már akkor tudtam, hogy hamarosan el fogod kezdeni!
    Nagyon várom a folytatást, és biztos vagyok abban is, hogy valami zseniálisat hozol ki ebből a sztoriból IS. :')

    Puszi, Lana
    xx.PER-FECT.
    Mikor mondtad, hogy van egy új blogötleted..Nos, be kell valljam, hogy én már akkor tudtam, hogy hamarosan el fogod kezdeni!
    Nagyon várom a folytatást, és biztos vagyok abban is, hogy valami zseniálisat hozol ki ebből a sztoriból IS. :')

    Puszi, Lana
    xx.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik :) Várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  3. Ez egy érdekes történetnek ígérkezik.Várom hofy folytasd.

    VálaszTörlés
  4. Még csak a prológus van fent, de én már most imádom!Biztos vagyok benne, hogy ez a blog is lesz annyira híres, mint a Shadow..Vagy még híresebb, hisz amit te írsz, annak nem lehet ellenálni.Gyorsan a következő fejezettel, mert már most tűkön ülve várom.:3
    Btw.Egyetértek az első komizó véleményével.: )xx

    VálaszTörlés